Ozishning yangi 4 usuli!

10:34, 05 oktabr

1. Garvard universiteti olimlari shirinlik iste`mol qilish oqibatida kelib chiqqan ortiqcha tana vaznga ega ayollar o`rtasida antiqa tajriba o`tkazishdi. Ishtirokchilarning har biriga ikki qismga ajratilgan shokolad tarqatildi. Tajriba shartiga ko`ra shirinlik o`ramidan asta-sekinlik bilan olinib, eyildi. Tadqiqot maqsadi shirinlik o`ramining ishtahaga qay yo`sinda ta`sir etishini tekshirish edi. Ma`lum bo`lishicha, shokolad qutisi yoki o`ramidan ajratib eyilsa, to`yinganlik hissi kech paydo bo`ladi. Aksi qilinganida esa ishtahani nazorat qilish oson kecharkan.

2. Dunyoga mashhur dietologlardan biri Brayan Vanzink fikricha, kayfiyat bilan ishtaha bir-biriga uzviy bog`liq. Agar taomlanish oldidan yaxshi narsalarni o`ylasangiz, ortiqcha egulikka e`tibor bermaysiz. Aksincha, noxush o`ylar bilan taomlanishni boshlaganda esa ko`ngildagi g`ashlikni tarqatish uchun ham taom bilan o`zingizni ovutasiz. Bu esa ortiqcha santimetrlarni hadya qiladi.

3. Karnegi — Mellon universitetining bir guruh ruhshunoslari xayolan taomlanish dasturini ishlab chiqishdi. Bunga ko`ra pirojniy, tort va shu kabi shirinliklarni xayolan iste`mol qilsangiz, ishtahangizni jilovlay olasiz. To`g`ri, bu usul salgina qiyinroq. Ammo tajriba qilib ko`rsa bo`ladi.

4. Tana vazni bilan muammo bo`lmasligi uchun Oregon universiteti olimlari vaqti-vaqti bilan o`zingizni parhezga zid ish ko`rishni tavsiya etishmoqda. Masalan, bir haftada bir marta muzqaymoq yoki shokoladli tort eyishingiz mumkin. Havotirlanmang, bu usul ishtahani nazorat qilishda yordam bersa beradiki, semirishingizga yo`l qo`ymaydi.

Диққат, диққат! "Даракчи"нинг Telegram’даги расмий каналига аъзо бўлиб, янгиликлардан баҳраманд бўлинг!