“Honda” компанияси мобил телефон тушиб кетган пайтда унинг дисплейи ва корусини шикастланишдан сақловчи хавфсизлик ёстиқчасининг прототипин тақдим этди.
“Case N” номини олган ушбу жиҳоз смартфоннинг қулаш пайтини аниқлаш имконини берувчи тезлатиш датчиги билан жиҳозланган. Хавфсизлик ёстиқчаси 0,2 сония ичида очилади. “Хонда” муҳандисларининг сўзларига кўра, бу мобил телефонлар бозоридаги биринчи шундай ихтиро ҳисобланади.
Қурилмани чиқариш режалаштирилмаяпти. Унинг намойиш этилиши “Хонда”нинг “Ҳамма учун хавфсизлик” ("Safety for Everyone") номли концепциясининг рекламасига айланди. Мазкур концепция моделларни пассив ва актив хавфсизлик тизимларнинг тўлиқ тўплами билан
жиҳозлашни кўзда тутади.
<center><iframe width="560" height="315" src="//www.youtube.com/embed/Ohp_PbYghWE" frameborder="0" allowfullscreen></iframe></center>