Bugun ayollar futboli o`rtasidagi ilk "El Klasiko" musobaqasi o`tkazildi.
Qayd etish kerak, ilk turdayoq ushbu "El Klasiko" tashkillashtirildi. Unda "Barselona" "Real"ni 4:0 hisobida mag`lubiyatga uchratdi.
Eslatib o`tamiz, iyul oyida "Real" ilk marta ayollar jamoasini tashkil qilgandi.









