AsosiyJamiyat

Toshkent metropolitenidagi yo`lovchilar tirbandligi haqida “Toshkent metropoliteni” rasmiy izoh berdi

'Toshkent metropolitenidagi yo`lovchilar tirbandligi haqida “Toshkent metropoliteni” rasmiy izoh berdi'ning rasmi

Ijtimoiy tarmoqlarda Toshkent metropolitening  "Chilonzor", "M. Ulug`bek" va "Novza" stansiyalari platformalarida va harakat tarkibida yo`lovchilarning tiqilishi haqida xabarlar tarqaldi. Holat yuzasidan "O`zbekiston temir yo`llari" AJning rasmiy bayonot berdi. 

Ushbu holat haqida Toshkent metropolitenining unitar korxonasi hozirgi kunda poytaxt metropoliteni barcha yo`nalishlarda belgilangan poezdlar jadvaliga muvofiq ish olib borayotganligini ma`lum qiladi. Chilonzor liniyasida Sirg`ali metro liniyasi ochilgandan so`ng, yo`lovchilar soni tig`iz soatlarda (07: 00-09: 00 va kechqurun 17: 00-19: 00) oshdi. Bunday sharoitda, hozirgi vaqtda "Toshkent Metropoliteni" UE yo`lovchi poezdlari o`rtasida harakatlanish oralig`ini qisqartirish bo`yicha choralar ko`rmoqda va intensiv yo`lovchilar oqimi pasayganidan keyin poezdlar harakati oralig`i yana ko`paymoqda.

Har kuni Toshkent metropoliteni 250 mingdan ortiq yo`lovchini tashiydi. "Toshkent metropoliteni" UE rahbariyati yo`lovchilarga xizmat ko`rsatish sifatini oshirish uchun barcha zarur choralarni ko`rmoqda. Shuningdek, shov-shuv paytida, yo`lovchilar tashish intensivligiga qarab, qo`shimcha chiptaxonalar ochiladi.

Fursatdan foydalanib, shuni ta`kidlashni istardimki, platformaning butun uzunligi bo`ylab yo`lovchilarni noto`g`ri joylashtirilishi ham vahima qo`zg`atadi. Odatda yo`lovchilar poezdning boshi yoki quyruq vagonlariga kirishga harakat qilishadi, o`rta vagonlarda esa joy etarli.

Amaliyot shuni ko`rsatadiki, sayohat uchun to`lovlarni amalga oshirish uchun yagona transport kartasi joriy etilishi munosabati bilan pandemoniyalar kassalar yaqinida paydo bo`ladi. Ayni paytda, chiptaxonalardan tashqari, to`lov kartalaridagi qoldiqni to`ldirish uchun bir nechta alternativalar mavjud, ular haqida biz va aloqadorlar bir necha bor xabar bergan edik. Xususan, ATTO ilovasi (QR kodlarini ishlab chiqaruvchi), NFC texnologiyasi, PayMe va Apelsin to`lov tizimlari, HUMO to`lov tizimining bank kartalari yordamida balansni to`ldirish mumkin. Bundan tashqari, chiptaxonalar yonida maxsus axborot kioskalari o`rnatildi, u erda yo`lovchilar Yagona transport kartasi balansini to`ldirishlari va SMS-xabardor qilish kabi qo`shimcha xizmatlarni o`rnatishlari mumkin.

    Bizni ijtimoiy tarmoqlarda kuzatib boring

    Boshqa yangiliklar