Бу самолётлар энди учишмайди, энди товушдан тез учадиган самолётлар йўқ. Бу самолётлар энди афсона бўлиб қолди. Айтиш мукинки, ҳозирги "Боинг"лар тезлик бўйича булар олдида ип эшолмайди.
Ту-144 самолётининг биринчи парвози 1968-йилнинг сўнгги кунида, Конкорднинг парвози эса 1969-йил март ойи бошида амалга оширилган. 1978-йил Ту-144 (йўловчи ташишлар) самоёти , 2001-йилда эса Конкорд самолёти сўнгги марта осмонга кўтарилди ва биз улар билан мангу хайрлашдик. Улар авиациянинг энг ёрқин саҳифаси бўлиб тарихда қолишди.
Ту-144 крейсер тезлиги соатига 2300 км/с, Конкордники эса — 2150 км/с эди. Товушдан икки бора тез амалга оширилувчи парвозлар туфайли "вақтга қайтиш" имкони туғилганди. Лондондан эрталаб 9 да Конкордда учган йўловчилар Нью-Йоркка тонгги 7 да етиб келишар эди. Тошкентдан эрталаб Ту-144 да Москвага учиб, тушликни Москвада қилиб, Катта Театрда спектаклни томоша қилиб, кечки овқатни яна Тошкентда қилса бўлар эди.
Жами бўлиб 16 та Ту-144 ва 20 та Конкорд ишлаб чиқарилган
Конкорд парвозининг максимал узоқлиги Ту-144 самолётининг шу каби хусусиятларидан устун эди.
Ту-144 салони ўз европалик рақобатчисидан анчагина кенг эди. Ту-144 нинг баъзи бир модификацияларида 150 йўловчи сиғарди. Конкордда эса фақат 100.
Конкорд салонида.
Ту-144 салонида.
Конкорд санузели.
Ту-144 санузели.
Конкорд кабинаси.
Ту-144 кабинаси.