2022-yil 7-yanvardan aviakompaniya yo`lovchilarida Uzbekistan Airways Sales markaziy aviakassasida elektron navbatga turish imkoniyati paydo bo`ldi.
Mazkur xizmat tufayli o`tkazuvchanlik qobiliyati ortdi, yo`lovchilarga xizmat ko`rsatish vaqti 25-30 foizga kamaydi. Tez orada kassalar o`rtasida ajratuvchi to`siqlar o`rnatiladi. Bu o`z navbatida, sog`liqni saqlash vazirligi tomonidan karantin choralarini kuchaytirgan bir vaqtda kasallik xavfini oshishini oldini olishga xizmat qiladi.
25.11.2022, 08:41
“Uzbekistan Airways” AJ barcha aviaqatnovlarga chegirma taqdim etmoqda, deya xabar qildi milliy aviakompaniya matbuot xizmati. Ma`lum qilinishicha, O`zbekiston Respublikasi Konstitusiyasi kunini nishonlash munosabati bilan...12.10.2022, 11:26
“Uzbekistan Airways” AJ Axborot xizmati 2022 yil 12 oktyabr kuni rejalashtirilgan HY-057/058 Toshkent – Urganch – Toshkent yo`nalishidagi qatnovi vaqtida o`zgarish bo`lgani haqida xabar qildi.Unga...19.07.2022, 13:18
O`zbekistonda aviachiptalarni sotib olish yanada osonlashdi. Bu haqda Uzbekistan Airways matbuot xizmati xabar bermoqda. Ma`lum qilinishicha, Uzbekistan Airways aviakompaniyasi aviachiptalarni qulay xarid qilish uchun mobil ilovani...13.07.2022, 19:50
2022 yil 4 avgustdan Uzbekistan Airways O`zbekiston va Yaponiya o`rtasida muntazam aviaqatnovlarni yo`lga qo`yadi. Bu haqda milliy aviakompaniya matbuot xizmati xabar bermoqda. Ma`lum qilinishicha, ramzi Sakura...