Markaziy bank rasmiy veb saytida Markaziy bank raisining virtual qabulxonasi ish boshladi. Qabulxona orqali jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlarini uzluksiz qabul qilish joriy etildi.
Bundan tashqari, ariza, taklif va shikoyatlar Markaziy bankda tashkil etilgan ishonch telefoni (0 800) 200-00-44 (Respublikaning barcha hududlaridan qo`ng`iroqlar bepul) orqali ham qabul qilinadi.
Markaziy bankning ishonch telefoniga kelib tushgan murojaatlar og`zaki murojaatlar sifatida ko`rib chiqiladi va natijasi bo`yicha muallifga ma`lum qilinadi.
Shuningdek, O`zbekiston Respublikasi Markaziy banki Raisi, Rais o`rinbosarlari, departamentlar va mustaqil boshqarmalar boshliqlari tomonidan har kuni soat 8:00 - 11:00 gacha jismoniy shaxslar va yuridik shaxslarning vakillari qabul qilinadi. Qabul masalasida (0 371) 212-62-05 telefoni orqali murojaat qilinishi mumkin.
02.04.2024, 12:24
Andijon shaharida o`zini bank xodim deb tanishtirgan firibgar ushlandi. Bu haqda Bosh prokuratura huzuridagi Departament xabar qildi.Departamentning Andijon shahar bo`lim tomonidan DXX xodimlari bilan hamkorlikda...15.10.2021, 11:23
Kuni kecha Milliy matbuot markazida “Turonbank” ATB mutaxassislari yangi tashkil etilgan bank xizmatlari xususida jurnalistlarga ma`lumot bergani haqida xabar bergan edik.Tadbir davomida Chakana xizmatlar ko`rsatish...21.07.2021, 14:37
Buxoro viloyati IIBning xabar berishicha, “Asakabank” AJ Buxoro viloyati filiali mansabdori “Osiyo taraqqiyot banki” mablag`lari hisobidan moliyalashtirilgan 2 mln. AQSh dollari miqdoridagi imtiyozli kredit mablag`larini...25.11.2019, 12:20
Bank xizmatlari iste`molchilari bilan o`zaro munosabatlarni amalga oshirishda tijorat banklarining faoliyatiga qo`yiladigan minimal talablar to`g`risidagi nizomga qo`shimchalar kiritish haqidagi qaror Adliya vazirligida davlat ro`yxatidan o`tkazildi.Kiritilgan...