Forbes nashri ma`lumotlariga ko`ra 2019 yilning eng qimmat brendlari Forbes 2019 yilning eng qimmat 100 brendi reytingini ma`lum qildi. Bu haqda O`zbekistan Respublikasi Er resurslari, geodeziya, kartografiya va davlat kadastri davlat qo`mitasining "Axborotnomasi" MMR Lab saytiga tayanim ma`lum qilmoqda.
Unga ko`ra qiymati 100 milliard dollardan oshadigan kompaniyalar faqat uchtadir. Eng yuqori 7-talik ro`yxatning 6 tasi texnologiya sohasida faoliyat yuritadigan kompaniyalardir.
2019 yilning eng qimmat 10 brendlari:
1. Apple (texnologiya): $205,5 mlrd
2. Google (texnologiya): $167,7 mlrd
3. Microsoft (texnologiya): $125,3 mlrd
4. Amazon (texnologiya): $97,0 mlrd
5. Facebook (texnologiya): $88,9 mlrd
6. Coca-Cola (ichimlik): $59,2 mlrd
7. Samsung (texnologiya): $53,1 mlrd
8. Disney (hordiq): $52,2 mlrd
9. Toyota (avtomobil sohasi): $44,6 mlrd.
10. McDonald’s (restoranlar): $43,8 mlrd
Amazon bir yil ichida o`z qiymatini boshqa brendlarga qaraganda ko`proq oshirib, Facebookni ro`yxatda bir pog`onaga tushirib, uning o`rnini egallashga muvaffaq bo`lgan. Facebookning o`tgan yilgi qiymatining pasayishiga sabab – bu qisman foydalanuvchilarning shaxsiy hayoti bilan bog`liq mojarolar tufayli deb ko`rsatilgan.