"Coca-Cola" kompaniyasi bosh direktori Jeyms Kuinci foydasi kutilgan natijalarni bermayotgan brendlardan voz kechib, e`tiborni muvaffaqiyatli kompaniyalarga qaratishni rejalashtirmoqda, deb yozadi Financial Times. Bu haqda "O`zbekoziqovqatxolding" tomonidan amalga oshirilayotgan ishlar to`g`risida axborot berib boradigan kanal yozmoqda.
Qayd etilishicha, kompaniyaga tegishli 400 ta brendning yarmidan ko`pi bitta bozor bilan cheklangan va ular o`rtacha ko`rsatkichdan sekin o`smoqda. Endilikda, kompaniya songa emas sifatga ko`proq e`tibor bergan holda yirikroq brendlarga ustunlik beradi.
"Bu bizga Minute Maid va Simply kabi brendlarga sarmoyalarni qo`llab-quvvatlash va Topo Chico kabi yangi brendlarga poydoveor yaratishga imkoniyat beradi", degan Kuinsi.
Avvalroq, "Coca-Cola" sharbat ishlab chiqarishga ixtisoslashgan “Odwalla” kompaniyasi yopilishini e`lon qilgandi. "The Wall Street Journal" nashriga ko`ra, ushbu brenddagi mahsulotlar realizasiyasi iyul oxirida to`xtatiladi.