AsosiyJamiyat

Optimo: do‘koningizni avtomatlashtirishning oson yo‘li

Har qanday biznes egasi savdo-sotiq jarayonini va hisob-kitoblarni optimallashtirishni xohlaydi. Sizga bunda Optimo dasturi yordam beradi. Savdoni boshqarish dasturi do‘koningiz faoliyatini soddalashtirib, daromadingizni oshirishga yordam beradi.

'Optimo: do‘koningizni avtomatlashtirishning oson yo‘li'ning rasmi

Do‘konlar uchun dastur nima uchun zarur?

Optimo – bu har qanday do‘kon uchun qulay va sodda yechim bo‘lib, zahiralarni nazorat qilish, xarid va sotuv jarayonlarini boshqarish hamda samaradorlikni oshirish uchun zarur vositadir. Do‘konni avtomatlashtirishning qulay tomoni shundaki, u biznes egasining vaqti va kuchini tejaydi.

Qanday qilib Optimo dasturini o‘rnatish mumkin?

Do‘konni avtomatlashtiruvchi dasturni o‘rnatish juda oson. Bu harakatlarni ketma-ketlikda bajarishingiz yetarli.
           1 Optimo.uz saytiga kiring.
 2 Ariza to‘ldiring va shaxsiy ma’lumotlaringizni kiriting.
 3 So‘rovni tasdiqlang va sizga tezkor aloqani kuting – mutaxassislarimiz siz bilan bog‘lanib, barcha savollaringizga javob berishadi.
Shu bilan siz do‘koningizni avtomatlashtirish jarayonini boshlagan bo‘lasiz! Savdoni boshqarish dasturining yana bir yaxshi tomoni – dastur birinchi 14 kun BЕPUL taqdim etiladi. Siz asosiy yoki kengaytirilgan xizmatlardan birini tanlashingiz mumkin.

Optimo dasturi bilan qanday imkoniyatlarga ega bo‘lasiz?

 • Tezkor hisob-kitoblar: kassirlar uchun tizim oson tushunarli va hech qanday maxsus tayyorgarlikni talab qilmaydi. Xodimlar tez o‘rganib, samarali ishlaydi.
 • Zaxira nazorati: har qanday vaqtda mahsulotlaringizni tekshirishingiz mumkin.
 • Savdo tarixini kuzatish: har bir operatsiyani boshqarish imkoniyati.
 • Xavfsizlik va ishonchlilik: mahsulotlaringizni o‘g‘irlik va yo‘qotishlardan himoyalash imkoniyati.

Do‘konlar uchun dasturining asosiy qulayliklari:

 • Doimiy qo‘llab-quvvatlash: shaxsiy menejer har qanday muammolarni hal qiladi va yangi xodimlarga tizimdan foydalanishni o‘rgatadi.
 • Texnologik moslik: kassa, post-terminal, tarozi, va termal printer bilan muammosiz ishlaydi.
 • Savdo jarayonlari samaradorligi: dastur orqali do‘kondagi barcha jarayonlarni kuzatib, statistik ma’lumotlarni olish imkoniyati mavjud.

Menejerlar uchun qanday qulayliklar mavjud?

 • Savdo va zaxiralarni real vaqt rejimida kuzatish.
 • Xarid va sotuvlarni boshqarish, hisobotlar tayyorlash.
 • Zaxiralarning 24/7 monitoringi va buyurtmalarni tez amalga oshirish.

Savdoni boshqarish dasturi bilan biznesingizni yangi bosqichga olib chiqing! Do‘koningizda barqaror va samarali ishlash tizimini yaratish uchun endi vaqt ajratishingiz shart emas – Optimo hamma narsani siz uchun avtomatlashtiradi! Biznesingizni osonlashtiring, jarayonlarga vaqt tejang va daromadni oshiring.

Telefon: (+998) 71-205-12-22
Instagram: @optimo_uz 
Telegram: @optimo_uz

(Reklama huquqi asosida)

    Bizni ijtimoiy tarmoqlarda kuzatib boring

    Boshqa yangiliklar