Virtual qabulxona va Xalq qabulxonalari o`z faoliyatini boshlaganidan buyon o`tgan davr mobaynida mamlakatimiz bo`yicha qariyb 890 mingga yaqin fuqaro ariza bilan murojaat qilgan. Ushbu murojaatlarning 93 foizi o`rganilib, tegishli javob qaytarildi.
Murojaatlarning qolgan qismi esa, ayni paytda mutaxassislar tomonidan ko`rib chiqilmoqda.
Alohida ta`kidlash zarurki, fuqarolarimizdan kelib tushayotgan murojaatlarning qariyb 80-90 foizi asosli va o`rinli bo`lib, ular yillar davomida e`tibor qaratilmasdan, to`planib qolgan muammolar ekanini tahlillar ko`rsatmoqda.
Prezident Shavkat Mirziyoev ushbu raqamlarni “Ijtimoiy barqarorlikni ta`minlash, muqaddas dinimizning sofligini asrash – davr talabi” mavzusidagi anjumanda so`zlagan nutqida ma`lum qilgan.
19.06.2017, 20:32
2017 yil - “Xalq bilan muloqot va inson manfaatlari” yili munosabati bilan Xalq ta`limi vazirligi tomonidan keng jamoatchilikning ta`lim tizimi, xususan 9-sinfdan keyingi ta`lim borasida...06.05.2017, 10:10
Odamlarning dardu tashvishini, muammolarini eshitish, ularni hal qilish jamiyat hayotida adolatni qaror toptirishning, davlat institutlariga xalq ishonchini mustahkamlashning asosiy talablaridan hisoblanadi. Prezidentimiz Shavkat Mirziyoev tashabbusi...27.04.2017, 15:10
Prezident Shavkat Mirziyoev Jizzax viloyatiga tashrifi davomida O`zbekiston Respublikasi Prezidentining Jizzax viloyatidagi Xalq qabulxonasida bo`ldi, deb xabar beradi O`zA.Prezidentimiz taklifi bilan 2017 yil mamlakatimizda Xalq...12.04.2017, 15:58
“O`zbekiston” telekanalida 12 aprel, chorshanba kuni soat 20:05 da efirga uzatiladigan “Muloqot va manfaat” nomli tahliliy ko`rsatuvda “O`zavtosanoat” aksiyadorlik kompaniyasi faoliyati tanqidiy ruhda muhokama etiladi....